דפים

Monday, May 6, 2013

Shooting the COLORES collection catalog



זהו, חודשים של עבודה קשה עד השעות הקטנות של הלילה הסתיימו, וקולקציית התכשיטים שעיצבתי לקיץ 2013 מוכנה. 
תהליך עיצוב של קולקציה הוא תהליך ארוך, מעניין, יצירתי ומפרה, אבל גם מלא חששות.
אני לא תמיד בטוחה שאצליח להיות מספיק חדשנית, מקורית ומעניינת, ותמיד קצת דואגת שאולי לא תאהבו את הקולקציה כמו שאהבתן את קודמתה.

So, that's it.
Months of hard work (day and especially night) have finally paid off, because my new collection for summer 2013 is done!
The process of designing a collection is long, interesting and fulfilling, but it is always combined with bit of doubt. I'm never sure I will be able to be innovative, original or interesting enough and I'm also a bit worried that maybe you won't like the new collection as much as the previous ones.


הקולקציה החדשה נקראת "colores", צבעים בספרדית, והיא שואבת השראה מהתרבויות ומלאכויות היד הייחודיות והססגוניות של מקסיקו ודרום אמריקה. כילדה חיינו במקסיקו במסגרת שליחות ולאורך השנים ניצלתי כל הזדמנות לחזור לדרום ומרכז אמריקה, במסגרת טיולים ולימודים. טיילתי בהרבה מקומות בעולם, ואני יכולה לומר שאין בעולם כולו מלאכות יד מדהימות כמו במקסיקו ושכנותיה.
הקולקציה החדשה מכילה פריטים המשלבים רקמה, אריגה, שזירת חרוזים וליפוף חוטים, בוריאציות עכשויות המבטאות את השפה העיצובית המייחדת אותי. שימו לב שגם הצבעים קיבלו הפעם זריקת עידוד והם עזים וקייציים מתמיד. בנוסף מכילה הקולקציה פריטים בהשראת תרבות המאיה והאינדיאנים וכן מהפולקלור המקסיקני.

The new collection is called "Colores" and it's inspired by the culture and crafts of Mexico and South America. As a child I spent a year in Mexico with my family and returned to Mexico and South America several times after that, for trips or for studying. I have traveled to many other places as well, and I can say there is no other place with such amazing crafts.
The new collection features jewelry which combines stitching, weaving, beading and thread work in modern variations which express my design point of view. You will notice the colors received a boost of energy and they are especially bright this time. Apart from these, in the collection you will also find items inspired by the Maya and indian Cultures by Mexican customs as well.





אקורד הסיום לעיצוב הקולקציה הוא צילום הקטלוג. זה אחד הימים המרגשים בשנה, כי פתאום אפשר לראות שכל העבודה הקשה השתלמה, שיש קולקציה מלאה ועשירה, וזה תמיד כיף במיוחד לראות את התכשיטים שאני עיצבתי מוצגים על דוגמנית יפיפיה, עם הביגוד המושלם והרקע המתאים ביותר.

The final part of the process is the catalog photo shoot. It's one of the most exciting days of the year, because suddenly I get to see all my new creations worn by a beautiful model, with the perfect clothing and in the perfect setting.


העונה צילמנו את הקטלוג עם צוות מקסים, שעם חלקו אני עובדת כבר שנים ועם חלקו עבדתי בפעם הראשונה:
צילום: זיו שדה
איפור: ענבל מסאס
שיער: גיא סמואל
סטיילינג: אנה קרפונוב
דוגמנית: יעל שושנה כהן (כן כן, אתן מכירות אותה מדה - וויס), היפיפיה והמקסימה.

This season we worked with an amazing staff:
Photography: Ziv Sade
Makeup: Inbal Masas
Hair: Guy Samuel
Styling: Ana Karponov
Model: Yael Shoshana Cohen, a fantastic singer here in Israel (and an evenly beautiful girl).


מוקדם מאוד מאוד בבוקר יום שישי נפגשנו כולנו בסטודיו של זיו הצלם.
המשימה הפעם היתה לייצר אווירה צבעונית ומלאת חיים על הסט, בקיצור - אווירה מקסיקנית.

We met very early at Ziv's studio with the mission to make the setting colorful, lively and basically Mexican.

           





















כדי להשיג את התחושה השתמשנו ברקעים בצבעים עזים והבאנו קקטוסים ובגונביליות לסטודיו. 
תוך כדי הצילומים ליווה אותנו פלייליסט פופי במיוחד, שזיו היה אחראי לו. בריטני ספירס, תאמינו או לא, כיכבה, וסיפקה לנו את כמויות הטראש שלו היינו זקוקים כדי להוציא את הקטלוג לפועל בחיוך ובכיף גדול.

We used colorful backgrounds and brought Cactus and Bougainvillea plants to the studio.
To keep the energy high we had a Pop music playlist playing all day. Britney Spears was those that helped us get through the day with lots of fun. 


אני מקווה מאוד שתאהבו את הקטלוג, ובעיקר, שתאהבו את הקולקציה. כי אני אמנם מתרגשת מלראות אותה מוצגת על דוגמנית, אבל אני הכי מתרגשת מלראות אתכן עונדות אותה! 

בהזדמנות זו אני רוצה להזמין אתכם למסיבת ההשקה החגיגית של הקולקציה, ביום חמישי הקרוב. הפרטים המלאים כאן.








וכדי לפנק אתכן לרגל השקת הקולקציה, החלטתי להעניק לאחת מכן תכשיט לבחירתה.
כדי להשתתף, אתן מוזמנות להתרשם מתמונות הקטלוג באתר שלי ולספר לי בתגובה כאן איזה פריט הכי אהבתן. ביום חמישי, 9.5.2013 , ממש לפני ההשקה החגיגית, הזוכה שתוגרל תקבל את הפריט שבחרה. אל תשכחו לציין את כתובת המייל שלכן כדי שאוכל ליצור קשר עם הזוכה!

I hope you will like the catalog, but especially hope that you will like the collection! Because as much as I like seeing it on a pretty model, I am super excited to see my customers wear it.
To mark this occasion, I am giving one of you a chance to win the item of her choice from the new collection! To participate you need to check out the new collection on my website and let me know which item you like most. The winner will be randomly picked this Thursday, May 9 2013. Don't forget to mention your email address so I can contact you!


141 comments:

  1. הכי אהבתי את שרשרת מרידה - פשוט מהממת!

    lenab1986@gmail.com

    ReplyDelete
  2. חייבת להגיד שהקולקציה פשוט מרהיבה. אוהבת מאוד את הצבעוניות העדינה והצורות שמעלות מצב רוח
    בעיקר את שרשרת דולורס הקצרה שהצליחה לגרום לי לחייך. כיף

    ReplyDelete
  3. היה ממש קשה לבחור, אבל הכי אהבתי את שרשרת מרידה - הורסת!

    נטלי
    natalie@oogio.net

    ReplyDelete
  4. The Frida earrings are exquisite! Love them!
    dvorah.marciano@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Merida Necklace- שרשרת יפיפיה

    netahenik@gmail.com

    ReplyDelete
  6. מוכשרת על!!
    הכל מקסים, הבחירה קשה,
    בסוף החלטתי
    שרשרת אינס

    shirlysade@gmail.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. מקסים כרגיל וזה לא מובן מאליו!!!
    אהבתי מאוד את צמיד טולום...המקום הכי מושלם בעולם

    dormanmichal@gmail.com

    ReplyDelete
  9. הקטלוג יפהפה!

    אמנם האתר החליט דווקא עכשיו לעשות לי בעיות, אבל אני יכולה להגיד ששרשרת אינס המקסימה צדה את עיני עוד מהקטלוג בפייסבוק. :)

    hadar.soroka@gmail.com

    המשך יום נעים!

    ReplyDelete
  10. קולקציה מהממת, אהבתי במיוחד את שרשרת לוכד החלומות...
    Yaelkliss@gmail.com

    ReplyDelete
  11. קשה לבחור !!
    שרשרת טולום :)

    Fishercoral@gmail.com

    ReplyDelete
  12. הכל פשוט מהמם!

    אני במיוחד אהבתי את צמיד פלורס בצבע זהב.
    כל כך עדין ויפה, מתאים לכל מה שלובשים ולכל אירוע!

    מיטל ביטון
    maytal.bitton@gmail.com

    ReplyDelete
  13. שרשרת סול. יפהפיה!
    naamagafny@gmail.com

    ReplyDelete
  14. גם אני ביליתי את ילדותי במקסיקו, בשליחות של ההורים ... אז אני מאוד מתחברת לקולקציה החדשה, מעלה נוסטלגיה כיפית ...
    היה קשה וכמעט בלתי אפשרי לבחור רק פריט אחד, אז בחרתי שניים :)
    שרשרת מאיה וצמיד פלורס

    מפתיעה כל פעם מחדש!
    einatbalderman@gmail.com

    ReplyDelete
  15. האמת שהכי אהבתי את עגילי תוכי ! יש בהם משהו ממש מיוחד :)
    lapidot.naama@gmail.com

    ReplyDelete
  16. אני הולכת עם הרוב פה - הכל יפה ממש, שרשרת מרידה מהממת.

    morquak@gmail.com

    ReplyDelete
  17. הכי אהבתי את שרשרת אינס, ממש מדהימה!
    (ובכלל כל הקולקציה ממש מיוחדת עם שיק כרגיל)
    לידר.
    lidarh (at) gmail (dot) com

    ReplyDelete
  18. שרשרת אלבה, אשמח מאוד
    ריטה
    rita79@gmail.com

    ReplyDelete
  19. אני הכי אהבתי את שרשרת איידה
    אבל הכל מהמם ממש! וגם יעל שושנה :)
    הלוואי ואזכה...
    דקלה
    diklooshka@gmail.com

    ReplyDelete
  20. היה בהחלט לא פשוט לבחור, הקולקציה החדשה מהרהיבה.
    בחרתי לבסוף בשרשרת "איידה".
    שרה
    saragrynberg@gmail.com

    ReplyDelete
  21. בדיוק רכשתי תכשיטים שלך בסניף רחובות
    ...קשה להחליט מה הכי יפה
    אבל שרשרת VERA
    תשמח אותי מאוד

    klotem@gmail.com

    ReplyDelete
  22. איזה בחירה קשה מכל כך הרבה דברים מהממים!
    אבל שרשרת ורה הכי מיוחדת :)

    ReplyDelete
  23. היה מאוד קשה לבחור - פשוט קולקציה מקסימה!
    אחרי התלבטות - הולכת על צמיד טולום ומחזיקה אצבעות :)

    נטע
    talmoneta (at) gmail (dot) com

    ReplyDelete
  24. עגילי פלומה ללא ספק! אם אני לא אזכה ללא ספק אנכס לי אותם:)
    reutm88@gmail.co.il

    ReplyDelete
  25. כמו תמיד קולקצייה מדהימה!
    אבל שרשרת אלבה לוקחת בגדול :)

    הדר
    hadari.guter@gmail.com

    ReplyDelete
  26. לא היה קל לבחור, אבל הפריט האהוב עליי הוא שרשרת מרידה!
    nam12 [at] walla.co.il

    ReplyDelete
  27. קודם כל קולקציה מדהימה! כולה!
    לקחת לי 4-5 פעמים להסתכל בקטלוג כדי להחליט מה אני הכי אוהבת, אבל זה די בלתי אפשרי. אז החלטתי לא להחליט:)
    ולהעמיד שתי שרשראות מהממות בעיניי שרשרת איידה וגם שרשרת אנג'ליקה.
    מצטערת שלא החלטתי, אבל זו לא אשמתי:)

    תודה,
    יערה

    shayityaara@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. שלום, אכן קשה לבחירה, כל הקולקציה פשוט מקסימה. תמיד הדהים אותי עד כמה, למרות ההשפעה מתרבויות אחרות, הטבע ודברים אחרים, לכל תכשיט עדיין יש חתימה אישית של המעצבת.
    מאוד אהבתי את שרשרת אינס.

    קירה
    kirazib(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  29. בחירה קשה מאוד! התכשיטים מקסימים :)
    אבל צריך לבחור תכשיט אחד אז אני בוחרת את שרשרת איידה המהממת!

    מקווה לזכות :)
    לירון
    lironb_@walla.co.il

    ReplyDelete
  30. כרגיל הכל מקסים!
    בחרתי את שרשרת דלורס הקצרה
    היא בדיוק מה שחסר לי לקיץ הקרוב.. :)

    תמר
    tamarshpigel@gmail.com

    ReplyDelete
  31. לבחור פריט אחד?? אין ספק ששלומית עושה את החיים קשים.. ;)

    הקולקציה יפה וכיפית, אבל אם אני חייבת לבחור פריט אחד (בנתיים!) אלך על שרשרת אינס - יפיפה ומרשימה :)

    ReplyDelete
  32. באמת קולקציה יפה!
    הכי אהבתי את שרשרת ורה - יפה ומיוחדת...
    אשמח מאוד :-)
    netay.kel@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. מקסים,מקסים ושוב מקסים! כל כך אוהבת דברים שמתקשרים לספרד.
    אני בחרתי בשרשרת סלינה

    ReplyDelete
  34. אהבתי מאוד את הצמידים הצבעוניים למיניהם, ובעיקר את צמיד מרלנה בשילוב עם המתכת והרקמה. גם שרשרת לוכד החלומות משובחת!

    מזל טוב על הקולקציה החדשה והמקסימה :)

    הדר
    hadar69@gmail.com

    ReplyDelete
  35. היה ממש קשה לבחור כי הכל כל כך יפה :)
    בעיקר אהבתי את צמיד י הפרחים
    helib2@gmail.com

    ReplyDelete
  36. אהבתי מאוד את שרשרת טולום ואת צמיד ורה.
    יפיפיים!!!
    ענבל
    inbalse@gmail.com

    ReplyDelete
  37. שרשרת מרידה :)
    alona0112@gmail.com

    ReplyDelete
  38. כרגיל.. הכל מושלם! איך את מצליחה לקלוע בול כל הזמן מחדש..
    הבחירה שלי-שרשרת ורה
    מדהימה!!

    etinka2@gmail.com

    ReplyDelete
  39. הקולקציה מדהימה! אהבתי הכל!
    הכי אהבתי את שרשרת התוכי הארוכה.
    maya.shtern@gmail.com

    ReplyDelete
  40. שרשרת החוטים הארוכה עם משולשים בכל קצה משגעת בעייני!
    וגם הצמידים הצבעוניים הורסים!
    sharon_gil@walla.co.il

    ReplyDelete
  41. קולקציה מדהימה. בעיקר אהבתי את שרשרת פלורס.
    רונית ronitdorot@gmail.com

    ReplyDelete
  42. קולקציה כ"כ מרעננת. ואני הכי אהבתי את צמיד ורה אלגנטי ושיקי
    gilie@africa-israel.com

    ReplyDelete
  43. שרשרת לוכד החלומות, מהממת ומיוחדת
    adibotvin@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. שרשרת נאווחו!

    hiladahan1@gmail.com

    ReplyDelete
  45. אין ספק שהקולקציה מעלה זכרונות שמחים ומיוחדים ממקסיקו!
    אהבתי במיוחד את צמיד טולום, שנקרא על שם עיר החוף הקסומה ביותר שהייתי בה.
    mayahz@gmail.com

    ReplyDelete
  46. קולקציה מהממת! היה לי ממש קשה לבחור.

    שרשרת דולורס מאוד מוצאת חן בעיניי, אבל בסוף החלטתי על צמיד קולורס, בגלל הצבעוניות הכיפית.

    iritca @ gmail . com

    ReplyDelete
  47. קולקציה מהממת! הכי אהבתי את השרשרת פלנקה.
    adisimc@gmail.com

    ReplyDelete
  48. וואו כמה קשה לבחור! אהבתי ממש את הצמיד קולורס :)
    ortaltre@gmail.com

    ReplyDelete
  49. קולקציה מהממת!!
    האהובה עליי - שרשרת אצטק!
    shellyband84@gmail.com

    ReplyDelete
  50. קולקציה יפהפייה, צבעונית, כיפית עם ניחוח של חו"ל..
    קשה לבחור! אבל ללא ספק, שרשרת אלבה קורצת לי מאוד!
    עוד סיבה להמשיך לתכנן את הטיול למקסיקו!

    yardenrabin@gmail.com

    ReplyDelete
  51. אני אוהבת הכל.. קשה לבחור :) אבל נראה לי ששרשרת אלבה תתאים להכי הרבה בגדים שלי ;)

    mooransh @ gmail . com

    ReplyDelete
  52. הכל ממש יפה וקשה לבחור!!
    הכי אהבתי את עגילי פרידה!
    nogakosto@gmail.com

    ReplyDelete
  53. היוש!

    עגילי טולום הם החביבים עליי משום מה מכל הקולקציה :)

    lyuklea@gmail.com

    ReplyDelete
  54. קולקציה מדהימה :-)
    אם חייבים לבחור אני הולכת על שרשרת איסלה ארוכה
    keren.halsband@gmail.com

    ReplyDelete
  55. שלומית, הקולקציה יפהפיה!
    ממש יוצאת דופן ומיוחדת, ורואים שבכל פריט הושקעה המון עבודה.
    הפריט האהוב עליי הוא שרשרת לוכד חלומות.

    maloolita@walla.com

    ReplyDelete
  56. היו כמה התלבטויות (למשל השרשרת מרידה) אבל כנראה שעגילי מאיה לוקחים - בכל זאת, מאיה למאיה ;-)

    kettercat@gmail.com

    ReplyDelete
  57. ממש מסובך לבחור. שרשראות אנג'ליקה ואינס הכי יפות בעיני, עם נוכחות ויופי.

    אולי זה הצילום שתפס אותי ומיד הצמדתי ל
    pinterest
    שלי
    http://pinterest.com/pin/286893438735059115/

    שרשרת אינס מנצחת

    שני ולמן shanivelman@gmail.com

    ReplyDelete
  58. קולקציה מדהימה , הבחירה קשה...הכי אהבתי את שרשרת סול
    (ואת שרשרת לוכד החלומות ואידה)
    הילה
    hilaloterstein@gmail.com

    ReplyDelete
  59. וווא היה ממש קשה להחליט אבל הכי אהבתי והכי הכי מיוחד לדעתי צמיד מרלינה
    מיכל
    michalhorshi@gmail.com

    ReplyDelete
  60. היי שלומית,
    התכשיטים בקולקציה מדהימים, מעבירים תחושות של מקומות חמים וצבעוניים...
    כיף להיות חברת מועדון ולקבל עדכונים על הגרלות שוות כאלו!
    אני כבר מאוהבת קשות בשרשרת מרידה
    מחזיקה אצבעות...

    תודה :-)
    נעמה גל Naama196@gmail.com

    ReplyDelete
  61. הבחירה אכן קשה....
    המנצחים הם "עגילי פרידה" בגלל האישה והאגדה ובגלל שהם פשוט מדהימים!!!

    טל
    tala.iv@gmail.com

    ReplyDelete
  62. עושה חשק לסוע למקסיקו!!
    הפריט המועדף עלי הוא צמיד מרלינה
    מהמם!!
    הדס
    hadasozer@gmail.com

    ReplyDelete
  63. קולקציה נהדרת! אני מתה על הסגנון האצטקי.
    אהבתי במיוחד את צמיד מאיה, למרות שהבחירה היתה קשה ללא ספק.

    יעל
    yaeleemen@gmail.com

    ReplyDelete
  64. הכל ממש יפה !!
    אני הכי אהבתי את צמיד מרלינה הצבעוני והשמח .
    שבוע טוב ,
    שירה קרן
    shirakeren@gmail.com

    ReplyDelete
  65. שרשרת אנג'ליקה :)
    keren.or.shmueli@gmail.com

    ReplyDelete
  66. שרשרת אינס- בול בשבילי!
    טל
    tulysela@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. וואו פשוט קולקציה מדהימה ממש!! אותי תפס צמיד המרלנה הכ"כ מיוחד ושרשרת המאיה בגלל שילוב הצבעים יחד עם הזהב אבל בגלל שצריך לבחור אחד אז אני אבחר את הצמיד:)
    שני
    shany.rodoy@gmail.com

    ReplyDelete
  68. קשה לבחור!
    שרשרת אוריגמי- ציפור אקזוטית!

    michali.gabay@gmail.com

    ReplyDelete
  69. הקולקציה מקסימה. שיהיה המון בהצלחה !!
    בעיני - שרשרת מאיה
    nirit.shtutman@gmail.com

    ReplyDelete
  70. והזוכה בגורל-
    צמיד דולורס :)

    מרוב שהיה קשה להחליט עשיתי הגרלה משלי... קולקציה מעניינת ויפה!

    תודה,
    איילה סבתי הרשקוביץ
    ayushy@gmail.com

    ReplyDelete
  71. היי שלומית,
    .לפני הכל רציתי להגיד שהקולקציה החדשה יפיפיה וממש קשה לבחור
    .הפריטים שאת מייצרת מיוחדים ואיכותיים ואני תמיד מקבלת עליהם מחמאות השירות שלכם בחנויות ובטלפון תמיד אדיב ואכפתי. פשוט כייף לקנות
    .רק תשארו כאלה
    הבחירה שלי היא:
    צמיד נאווחו

    yafit.simbal1@gmail.com

    ReplyDelete
  72. שרשרת מרידה- מהממת!
    danadavid16@yahoo.com
    שמי דנה

    ReplyDelete
  73. קודם כל, הבחירה ביעל שושנה כהן מעולה! היא כמו פנלופה קרוז הישראלית ומייצגת בעיני את הסגנון של מקסיקו ודרום אמריקה בצורה מושלמת.
    הכי אהבתי בקולקציה את שרשרת אצטק המדוייקת והסימטרית, פשוט מהממת :)
    מייל: rshreberk gmail.com

    ReplyDelete
  74. הכי אהבתי צמיד מרלינה!
    lihi.shasho@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Kabuki Necklace is my favorite, but everything is beautiful!

    ReplyDelete
  76. קולקציה מדהימה, כמו כל הקולקציות הקודמות.
    הייתי רוצה להוסיף לאוסף התכשיטים שלי ממך את עגילי פרידה :-)

    שני

    belapl50@gmail.com

    ReplyDelete
  77. אחרי התלבטויות מרובות...הכל מהמם! אבל אני הכי חושקת בשרשרת ורה :)

    נועה

    noa@abramovich.info

    ReplyDelete
  78. נהניתי מאוד. בוחרת בשרשרת אינס כמובן, בזהב.
    shelly.kasper@gmail.com
    שלי.

    ReplyDelete
  79. הבחירה קשה....
    שרשרת אנג'ליקה-כתוב "זמין כרגע רק בזהב" אבל זה בדיוק הצבע שאני רוצה:)
    שרשרת מקסימה ואשמח לזכות בה ולענוד אותה בגאוה.
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  80. הקולקציה מקסימה ומזכירה לי את ימים נשכחים במקסיקו....
    אהבתי מאוד את שרשרת פלנקה :-)
    keren.schu@gmail.com

    ReplyDelete
  81. קולקציה מקסימה, כל כך קשה לבחור.... :)
    ובכל זאת- שרשרת אינס מאוד מיוחד בעיניי

    ירדן
    jorden11@gmail.com

    ReplyDelete
  82. הי ,
    חברה הביאה אותי בפעם הראשונה לחנות שלך בדיזינגוף ונדהמתי, מאז אני קונה תכשיטים רק אצלך ושולחת חברים לקנות לי מתנות ממך. שרשרת דולורס הקצרה היא :)
    עדינה, נקייה ויפה, מאוד אוהבת אותה!!!

    hila.paz@gmail.com

    ReplyDelete
  83. קטלוג מדהים!
    כל תמונה יותר יפה מהקודמת...
    איך בכלל אפשר לבחור??
    אחרי התלבטויות קשות שנמשכו שעות רבות - עגילי דולורס

    הדר
    hadaisr@gmail.com

    ReplyDelete
  84. וואו היה ממש קשה לבחור.. הכל כל כך יפה...
    אבך מכולן שבתה אותי "שרשרת מרידה" בזהב.. היא מקסימה :)
    חיה

    ReplyDelete
  85. וואו, קולקציה עם כל כך הרבה אופי.
    מקסים!!!

    עגילי פרידה פשוט הורסים בעיני.

    יעל
    erezb3@gmail.com

    ReplyDelete
  86. היי שלומית!
    הקולקציה מ-ה-מ-מ-מ-ת-!
    במיוחד אהבתי את שרשרת "לוכד חלומות" או את העגילים של אותו סט.
    שרית

    saritbz@gmail.com

    ReplyDelete
  87. אוי, אוי, אוי עוד לא רכשתי את כל הוויש-ליסט שלי מהקולקציה היפנית ועכשיו הרשימה מתארכת במקום להתקצר
    הטבעת פרננדה מעלפת בעיני, כל כך עדינה ואלגנטית!

    יעל
    eliveyaeli@gmail.com

    ReplyDelete
  88. הקולקציה מקסימה! אהבתי במיוחד את "שרשרת מרידה" :)

    תמי
    rtammi@gmail.com

    ReplyDelete
  89. היה ממש קשה להחליט, אבל הכי אהבתי את עגילי פלומה.

    רוני
    mightymouse56@gmail.com

    ReplyDelete
  90. לא פשוט לבחור.קולקציה מקסימה.
    ובכל זאת...הייתי נוחרת בשרשרת מרידה המעודנת והזורמת.
    alefcohen@013.net.il
    אורנה

    ReplyDelete
  91. הכל מהמם, אבל..
    עגילי לולה גדולים מושלמים לשמלת כלה....... :)

    hilaelbaz@gmail.com

    ReplyDelete
  92. הכל מהמם אבל האהובה עלי זו שרשרת דולורס קצרה.
    יישר כוח, דורית
    Doriske@hotmail.com

    ReplyDelete
  93. הכי הכי ... שרשרת אלבה
    רעיון מקסים לקולקצייה!

    עינת einatsalem@gmail.com

    ReplyDelete
  94. הקולקציה מקסימה. התאהבתי קשות ב-צמיד מרלנה.
    מתי נפתחת חנות הצפון?
    ליאת

    lihen74@gmail.com

    ReplyDelete
  95. קולקציה יפיפיה.
    הכי אהבתי ...את שרשרת אלבה
    ornac@tasmc.gov.il

    ReplyDelete
  96. :)צמיד מרלינה מהמם עם נוכחות, קשה להתעלם ממנו

    מור
    mor7672007@walla.co.il

    ReplyDelete
  97. כרגיל קולקציה מרגשת ומהממת
    אני התאהבתי בשרשרת ורה

    טלי אלפסי
    talialfassi@gmail.com

    ReplyDelete
  98. אהבתי מאוד את שרשרת ורה, בצבע זהב וורוד

    hadas.avidor@gmail.com

    ReplyDelete
  99. שרשרת ערי הזהב
    milka_d@walla.co.il

    ReplyDelete
  100. ממש אהבתי את צמידי קטלינה, איזה כיף עם כל הצבעים לקראת הקיץ!
    alisamick@gmail.com

    ReplyDelete
  101. שרשרת אינס פשוט הורסת את הבריאות!!

    talial@post.bgu.ac.il

    ReplyDelete
  102. שרשרת גולדן סיטי. מהממת!
    gal4barak@yahoo.com

    ReplyDelete
  103. שרשרת הנאווחו בכסוף מדהימה. אפשר לראות את השפעת התרבות האינדיאנית
    אפרת
    efratrig@yahoo.com

    ReplyDelete
  104. נפלא!
    הכל נפלא!
    אוהבת מאוד את עגילי טסקו.
    rouhlmann@gmail.com

    ReplyDelete
  105. הקולקציה יפהפיה! כל הכבוד ממש מקורי ומקסים.
    אהבתי מאוד את עגילי טולום (בזהב)
    אבל הבחירה היתה קשה.
    נועה
    suissa.noa@gmail.com

    ReplyDelete
  106. באמת קשה לבחור. הכל כ"כ יפה ועדין כיאה לעיצובים שלך..
    .אני בוחרת בשרשרת נאווחו
    ומזל טוב על הקולקציה!
    סיון
    bagle9@hotmail.com

    ReplyDelete
  107. קולקציה מקסימה, והפריט שמאוד אהבתי הוא שרשרת מרידה :)

    הדר
    ledzeppelin16@walla.co.il

    ReplyDelete
  108. התאהבתי מהרגע הראשון בצמיד מרלינה :)

    yarden.gold88@gmail.com

    ReplyDelete
  109. עגילי תוכי. דחוף! :)
    yamit.beny@gmail.com

    ReplyDelete
  110. העגילי פרידה יחודיים מאוד בשילוב של הפוקסיה והזהב, חבל שאי אפשר לראות אותם מקרוב :)

    לקחתי !

    Shaky1910@gmail.com

    ReplyDelete
  111. שרשרת אינס...מדליקה ממש
    rinat_gisher@hotmail.com

    ReplyDelete
  112. היי:)
    קודם כל העיצוב של ההקולקציה החדשה ממש מדהימה.
    וממש אפשר לראות את הקשר ואת מקור ההשראה
    אני הכי אהבתי את שרשרת מרידה
    lilachager@gmail.com

    ReplyDelete
  113. יואו, כמה שיהיה לי כייף לקבל את שרשרת מרידה!!
    מתנה מושלמת לחתונה...

    hila_goel@walla.com

    ReplyDelete
  114. נעמה שלוםMay 7, 2013 at 9:18 AM

    כל הקולקציה פשוט מקסימה. היה לי מאוד קשה לבחור ועד עכשיו לא הצלחתי להגיע להחלטה ברורה ;-)
    בסופו של דבר אני בוחרת בצמיד מאיה. הוא פשוט מקסים, יפהפה ועדין מאוד. בדיוק לטעמי. מאוד מקווה שאצליח לזכות בו.
    ואני חייבת לציין שהיה לי בעיקר מאוד קשה לבחור בינו לבין צמיד ערי הזהב שגם מדהים ביופיו.


    נעמה
    tink19@walla.co.il

    ReplyDelete
  115. מזל טוב על הקולקציה החדשה והמאוד יפה!
    Colores bracelet אהוב עלי ביותר

    Talyshefer@gmail.com

    ReplyDelete
  116. טבעת פרננדה בבקשה!
    libbchen@gmail.com

    ReplyDelete
  117. הכי אהבתי את שרשרת קוזומל . שילוב מקסים של זהב וצבע, חרוזים וברק!
    נועה
    noakaufman
    @gmail.com

    ReplyDelete
  118. אמנם כתבו את זה הרבה לפני, אבל הקולקציה באמת מדהימה! הצבעים, הצורות והעיצוב מושלמים. גם תמיד תענוג להכנס לחנויות.
    אחד האהובים עלי זה צמיד מרלנה, שמיד תפס את תשומת לבי.
    ofrigonenet@gmail.com

    ReplyDelete
  119. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  120. איזה יופי של קולקציה!!היה קשה מאוד לבחור. הכי אהבתי את שרשרת ורה,מאוד מיוחדת ,בכלל אוהבת את הסגנון הגאומטרי מהקולקציה הקודמת אך פה יש טוויסט של החוטים וזה מקסים בעיניי.תשדרג כל הופעה. שיהיה בהצלחה עם הקולקציה .שרית

    saritrn@gmail.com

    ReplyDelete
  121. אני מאוהבת! קולקציה מהממת, לא יכולתם למצא פרידה קאלו מהממת יותר משושנה היפהפיה
    הכי אהבתי את שרשרת מאיה הכסופה
    או את שרשרת לוכד החלומות

    בהצלחה!
    shanygin4@gmail.com

    ReplyDelete
  122. שרשרת אלבה.... נקודה :)

    ReplyDelete
  123. היה מאוד לא פשוט לבחור, הקולקציה מקסימה :) אהבתי מאוד את שרשרת לוכד החלומות, בין השאר בגלל הציפור המקסימה..

    עירית

    irittabachnik@gmail.com

    ReplyDelete
  124. עגילי קקאדו, בשילוב צבעים B6 או B10....

    morangur_2000@yahoo.com

    ReplyDelete
  125. הכל פשוט מ-ק-ס-י-ם! כרגיל.
    אבל הכי הכי אהבתי את שרשרת תוכי- אלמנט מהמם! זהב על עור שזוף בקיץ זה הכי הכי! והנגיעות צבע... תוספת סופר מעניינת.
    ואני מתחתנת ביום ראשון... אז כלקוחה נאמנה (כן כן, גם תכשיטי החתונה שלך שלומית), הייתי שמחה לקבל מתנת חתונה :)
    meitali85@gmail.com

    ReplyDelete
  126. מצטרפת כאן לכל הבנות... הקולקציה באמת מקסימה.
    עשית לנו חיים קשים עם הצורך לבחור רק אחד!
    אז אחרי התלבטות ארוכה... בחרתי בשרשרת דולורס קצרה.

    daphnabi@hotmail.com

    ReplyDelete
  127. הצבעוניות מהממת!
    מחכהשהכל כבר יגיע לחנות ברחובות...

    הכי אהבתי מכל הקולקצייה החדשה את שרשרת ורה...מייוחדת במינה!!!
    yasmin.zlayit@gmail.com

    ReplyDelete
  128. תתחדשי! כל קולקציה כ"כ שונה ומיוחדת מהקודמות, ללא ספק התברכת ביצירתיות.
    הכי אהבתי את שרשרת מאיה.

    malisharon1@gmail.com

    ReplyDelete
  129. הכל כל כך יפה, והקטלוג מלא קסם. אחרי התלבטות ארוכה ארוכה - שרשרת ורה. [גם לוכד החלומות קסום, וצמיד פלורס.. וכל כך קשה לבחור].

    הגר
    brokenleaves@gmail.com

    ReplyDelete
  130. היי שלומית!
    העיצובים שלך באמת מדהימים אותי כל פעם מחדש, משלבים עדינות וחדשנות !
    התחתנתי עם עגילים וסיכה לשער שלך וכיף לי להסתכל על הצילומים של החתונה ולראות אותם שהשתלבו מדהים בסגנון שחיפשתי.
    בדיוק חזרנו מירח דבש במקסיקו וההשראה שלך לקולקציה החדשה באה לי טוב
    :)
    בכל אופן לאחר סינון ק ש ה אני הכי אהבתי את שרשרת אלבה
    מקסימה ועדינה שתתאים עם כל דבר וכל סגנון...
    d.sharabani@gmail.com
    תודה רבה !!
    דנה

    ReplyDelete
  131. מקסים! ממש קשה לבחור.
    לאחר התלבטויות...בחרתי בשרשרת אלבה
    afikiko@walla.com

    ReplyDelete
  132. הכי אהבתי את שרשרת מרידה. בכלל כל הקולקציה מקסימה. תתחדשי!
    המייל שלי: liatrubin@gmail.com
    תודה, ליאת

    ReplyDelete
  133. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  134. הקולקציה החדשה מרהיבה ביופיה! הכל מקסים!
    ובכל זאת.... שרשרת אלבה בזהב.
    emilybenari@gmail.com
    תודה!

    ReplyDelete
  135. קולקציה מדהימה!
    הכי אהבתי(עם הרבה התלבטויות) את שרשרת מרידה
    mogit10@walla.com

    ReplyDelete
  136. Hi,
    my favourite is short Dolores necklace! :)))
    dmateja@hotmail.com

    ReplyDelete
  137. אחרי שעברתי על כל התמונות והתאהבתי בכל אחד ואחד מהפריטים פחות או יותר, עברתי שוב ושוב והבנתי שהכי נדלקתי על
    שרשרת אנג'ליקה.
    מיוחדת, חגיגית ומרהיבה.
    the.noa@gmail.com

    ReplyDelete
  138. הכי אהבתי את שרשרת אלבה
    ובכלל...כל הקולקציה מקסימה
    almogcohen31@gmail.com

    ReplyDelete
  139. הגרלנו זוכה, ומי שמקבלת במתנה את שרשרת אלבה אותה בחרה היא ירדן מתגובה מס' 50!

    תודה לכולכן על הפרגון וההשתתפות, מקווה שנתראה בהשקה הערב ובכלל!

    שלומית.

    We have a winner - Yarden who chose Alba Necklace. Thank you all for participating!

    ReplyDelete
  140. Love this new collection! Amazing job! :) Can't wait to have a piece!

    ReplyDelete
  141. וואוו אביזרים מדהימים! צבעים חזקים ובאופן כללי הדוגמנית הורסת. תודה :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...